søndag 4. juli 2010

Endelig sommar

Her sit eg no.....å nyt sommaren.
For no har det endeleg vorte sommar......og det går an å sitte på terrassa og KOSE seg.



Satt ute til kl eitt i natt, kosa oss med cider og "bobblevatn"
DEILIG



Bilder fra mi "nye" terrasse.
Ronny fekk gamle sofaen ned på rommet sitt,
sidan det er ein dobbel sovesofa.
Er greitt å kunne "legge ned" 4 personar på eit rom.
Har faktisk hatt våre første gjester der i natt.
Elisabeth m/fam kom på ein lynvisit.
Kjempekoseleg <3


Denne dingsen laga eg på sløyden for maaaange år sida.
Den har stått vekkgøymt i eit skap i alle år.
Men sidan eg gjkk berserk med malarkosten for eit par veker
sidan, har den komme ut i lyset :)
Fin da....
huskar eg måtte pusse og pusse på den,
 før læraren godkjente den.


Karaffelen er ein mi mamma har hatt.
Kjempefin


Stolen vart også kvit







Utsikt fra terrassen




So det var ei lita oppdatering fra meg.
Har hatt det so travelt i det siste, so da blir bloggen nedprioritert.
Ei veke att på jobb no soblir det FERIEEEEE!!

Klem fra Nina Kathrin

6 kommentarer:

  1. eg likar dine oppdateringar og dingsar. retteleg koseleg har du det her på altanen. kjem til å sakne deg. men plutseleg ser eg deg igjen! du er best. lovelinn

    SvarSlett
  2. Nice Nina:))) Bli nok dårleg med blogging i sommar av meg og ser det ut til:) Men me får ta det att til hausten!!

    SvarSlett
  3. So flott de har da Nina! :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det, Silje :)
    Gjør so godt æ kann

    SvarSlett