søndag 12. september 2010

Fantastiske, Anita


I går fekk eg ein nydeleg pakke av Anita <3
Tenk ho hadde laga denna til meg.





Tuusen takk, du er god.

Har endeleg fått knotta på den vesle kommoden min.
Vart ikkje slike som eg haddde sett føre meg.
Men desse fra Lisbeth Dahl får duge.








Spegelen min har vorte kvit





Lysekrona har endeleg komme opp og.






Hylla på rommet


Slik det var litt nytt.
 Driv å fiksar opp att nokre blomsterpotter og,
men dei får eg vise seinare.

I morgontidleg reiser eg på forretningsreise, ha ha det hørtes voldsomt ut
Skal til Oslo i to dagar med sjefen (værdens beste sjef).
Gler meg!!

Ha ein fin kveld.

Klem

1 kommentar:

  1. Du fortjente den veit du :)

    So fint alt sammen var, flink du har vore ;) Eller du og Bjørn!! hihi

    God tur vennen!!

    Gonattklem frå meg til deg!

    SvarSlett