søndag 30. oktober 2011

Bursdagsgave :)

Torsdag var eg og ein gjeng på Damenes Aften på Bohus.
Det var litt av eit opplegg.
So koseleg og kjekt.

Finn Schjøll & ei dame sto og håndhelste
og ønskte alle velkommen.
Me fekk velkomstdrink, og kanapeer.

***

Det første eg såg når eg kom inn i butikken
 var ein nydeleg sjuarma lysestake.

Venninna mi (Anita) sa 
KJØP DEN DA.....

Neeeei, sa eg, kan no ikkje kjøpe ein SO stor lysestake.

***

So bar det opp i møbelavdelingen, 
der Finn Schjøll  hadde foredrag.
Ein koseleg mann, og ein flink forteljar.


Etter ein times foredrag var det klart for shopping. 
Me gjekk ein runde og kom tilslutt bort til lysestaken igjen.

So seier Anita: 
"Eg kjøper den til deg eg, du har jo ikkje fått bursdagsgave....."

Nina (eg):
 "Nei, e du gal?????"
 (Noko eg for så vidt veit at ho e fra før :) )

Anita:
"Nei, eg kjøper den"

Nina:
"Den er jo alt for dyr.......!!!!!"

Anita:
"Sikkert nokon som blir med å spleisar"


Jammen for ho bort i kassa å kjøpte den,
fekk no trossalt 20% rabatt :)

***

So no er eg den heldige eigar av ein
STOR 
lyststake



Treng ikkje å ha juletre i år..... :)


Må kanskje ta ned lysekrona mi.
Bir litt for mykje av det gode.







Heldig eg er som har ei so GAL venninne.
Har hørt rykte om at ho har fått eitt par "spleisara" med på laget.
Takk til dei og :)

Ha ei fin ny veke da :)

Klem

2 kommentarer:


  1. Må vera litt galen av og til ;)

    SvarSlett
  2. Ha da faktisk so kosle i kveld♡

    SvarSlett