onsdag 19. oktober 2011

KRAKOW sept 2011

Veit ikkje om eg nevnte det, men me hadde 
mellom 20 og 28 grader på turen.

Var skikkeleg sommarstemning.

***

Her ser du slottet i Krakow.
Eit eventyrslott som ligg ved elva Wisla.


Markedshallen 


Inni hallen var det fullt av 
handelsboder.
(små kott, stappfulle av krimskrams)

Det var spesiellt krystallen som var billig.
Men eg kjøpte ikkje noko,
skapa mine er fulle nok som dei er.


Blå roser
Likte fargen kjempegodt


Ei "kringle" fra ei "kringlevogn"


Mariakirka
står midt på markedsplassen.

Ei fin kyrkje fra 1300 tallet.
Var veldig spesiell inni,
trur ikkje eg lyg viss eg seie at det 
var minst 10 forskjellige alter med prekestolar.
Skjønnar ikkje heilt vitsen med det da ;)



Her har sola begynt å gå ned,
og me måtte finne vegen til bussen.


***


***

Sånn det var 2. del i reisebrevet mitt.

Kanskje kjem det 3. og siste for denne gang om nokre dagar.

Da er det Berlin og bursdagsfeiring.

Klem

1 kommentar:

  1. Du kunne jo ha shoppa krystall til meg veittu ;)
    Har jo ikkje fullt i skapa..:P

    Masse flotte bilder reisandefant :)

    Natti♥

    SvarSlett