søndag 18. desember 2011

Da er det kun 6 dager igjen til jul :)

Stikk berre innom for å vise den fine trollhasselen eg fekk av Silje G.
Har pynta den med gamle julekuler, bjeller og kongler.




Heilt tilslutt eit bilde av nisseguten min


No blir det julekonsert igjen, den 3. av året.
Elskar julemusikk, julefilmar og juleprogram.
I dag såg eg forresten  reprisen på 
Herlige Hjem,
ein ny interørserie på FEM.
Virka lovande.

Gler meg til neste episode allerede.

Ha ein fin 4.søndag i advent.

Klem

3 kommentarer:

  1. Jøss! Vart jo kjempefint!:) so kreativ du e! Detta hadde ikkje eg klart å funne på!:) ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Stiligt :) So fint da vart:)
    E no ganske so kreativ du og Silje må eg sei ;)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint ♥

    Eg skal gjere det eg kan for at snøen skal bli på Sunnmøre ;p

    Klem frå Astrid

    SvarSlett