torsdag 8. april 2010

Gangen nede



Vil berre vise det fine bilde som
Jeanette-Kristin laga til bursdagen min.





Ho veit at NYC er byen i mitt hjerte.

Er so heldig å fått besøke byen 2 ganger
Første gang var i nyttårs-helga 2002/03, da reiste eg saman med mi søster Linn Cecilie
Andre gang reiste Bjørn Asle, Ronny, Linn Cecilie og eg 
over for å feire 30-års dagen min.
So dagen min vart feira i toppen av Empire State Building :)

Love it:)





Under trappa har vi to stygge skap (våpenskap og ein safe)
(Safen inneheld ikkje pengar  da so det er sagt ;o))

Difor hengte eg opp trådgardiner for å skjule dei.
Synes det funker greitt.

                                            



Trappa var opprinnelig trekvit.
Men har måla ho i kvit og kirsebær,

Much better!!



Ha ein fiiiin kveld !!

3 kommentarer:

  1. Eg må no sei at eg syns det bilde er heilt fantastisk.. skulle ikkje tru det var laga av ein amatør!! Det ser bra ut i gangen, får vi sjå bilde av romme has ørjan eller?

    SvarSlett
  2. Njaaa, kanskje. Ekje heilt klart enda, men oer helga kanskje :)

    SvarSlett
  3. ja, ho derre snjeet e flink! eg har allerede lagt inn ønske om neste bilde ;) snart kan vi begynne å planlegge den neste NY turen vår også :D

    SvarSlett