onsdag 7. april 2010

Klar for terrassekos



Har rydda og vaska terrassen so no er alt klart til
laaaange sommarkvelda utendørs.


Veggane i bakkant er av leca og glassbyggestein.
So var me so heldig å få tak i ein glasvegg fra eit forretningslokale,
so no kjem det kun inn "friskluft"/trekk i framkant






Me har stor terrasse, so me har plass til mange gjester.


Ei skiferhelle eg fann i fjøresteinane i fjor sommar.
Fin til dekorasjon synes eg


So heilt tilslutt:
Detta nydelige teppet har mamma hekla til meg.

TUSEN TAKK MAMMA!!


Ha ein fin onsdagskveld.

Klem fra Nina Kathrin

4 kommentarer:

  1. fine bilder Nina:) og ver så god!!! slit det med helsa:))

    SvarSlett
  2. So flinke du ha vore dao =) Og teppet vart jo berre heilt nydeleg!!

    SvarSlett
  3. Det må seiast at det er Bjørn Asle som har stått for vaskinga/spylinga. Det var berre for meg og legge på teppa og stæsje litt :)

    SvarSlett
  4. gleda meg til sommaren eg no!! :D

    SvarSlett