søndag 20. februar 2011

Klar for ei ny veke

So var det sønsdagskveld igjen. Helgene går so fort. 
Men det er berre bra at tida går litt fort no, 
for det er so mykje å sjå fram til.
Tirsdag kjem nemleg hagemøblane inn til butikken, 
og eg veit at det er nokre lekre nyheter som kjem i år.. 

So er det jo nedtelling til Paris-turen,
den nærmar seg med stormskritt no.
Berre 4 veker igjen.

GLER MEG !!!

Jysk har forresten fått inn ein del nye puter og pledd.
Med polkadotter og blomster.






Bilda er henta frå
  JYSK

Denne veka blir det ein kjapp tur til Kristiansund.
Der har eg aldri vore før, so eg gledar meg til å sjå byen 
og treffe gode kollegaer igjen.
Håpar været held seg fint, so eg får sjå byen frå si beste side.

Ha ei fin veke da :)


7 kommentarer:

  1. Fine ting dao :) spørst om eg må inn å handle av deg ;) el kanskje vente til etter paris ;)

    SvarSlett
  2. JA, kan være lurt å vente til etter Paris :)

    SvarSlett
  3. Flinke dama mi :) Gler mej til å sjå dej igjen på tirsdag <3
    Du och jag snuppa, du och jag <3

    Anita K

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har:)
    Gleder meg til å se mer, og
    henger meg på som følgeren din:)
    Ha en fin ettermiddag:)))
    *Klem*

    SvarSlett
  5. De får komma på kaffi og kaker og te på fredag kl 18 :) Gidd ikkje å lage mat for skal på jobb først:/
    Ja bunadsstøler er bra!!!

    SvarSlett
  6. Dåpskjolen er vakker pynt:)
    Jeg er på utkikk etter en kleshenger med hvite perler på til dåpskjolen, men har ikke funnet en slike en enda...

    Tips hvor jeg finner slike kleshengere?

    SvarSlett