mandag 23. mai 2011

5 år til neste gang.

Jaja, da var det heile over. Me har hatt ei koseleg helg ilag med familie og venner.
 Dei siste gjestene har akkurat reist heim. So no begynner kvardagen igjen.


Her er borda ferdigpynta.
Det var fargane kvitt og grått som gjekk att i dekorasjonane.
Eg velde og halde det enkelt og "stramt"


Alle gjestane fekk kvar si fyrstikkeske med bilder av Ronny på.
No må du ikkje tru at me ga fyrstikker til små barn, 
nei dei fekk småsjokolader i sine.


3x3 enkle vasar med kvite nellikar i.


Og her er noko av da vakraste eg har sett.
Ei heil skål med favorittblomsteren min.

*Tusen takk Anita for at me fekk lov å robbe blomsterbeddet ditt.

Og takk til Åse og mamma 

som hjelpte meg med å lage blomsterdekorasjonen.


Den passa perfekt


Me var 37 til bords under middagen.


"Bordkort", navnet vart skrive på glaset med Dymomaskin.
Kjempestiligt og praktisk.


Konfirmanten sjølv var veldig fornøgd med dagen.


Fam Slinde


Koldtbordet


Masse god mat.


Og heilt tilslutt eit bilde av Ronny og presten.
Ronny sto fint og "posa" for alle fotografane.
Da presten plutselig kom springane og slengte seg med på bilde.
Superkoseleg prest.


Så det var litt bilder fra den store dagen.
No får eg sette meg ned å begynne å planlegge neste konfirmasjon.
Eller skal eg heller begynne å planlegge bryllup???
Søstera mi og kjæresten forlova seg nemleg i helga <3

Ja, dette har vore ei fin og minnerik helg.

Heilt tilslutt vil eg takke Rita & Anita 
for alt dei har hjelpt til med både før og etter konfirmasjonen.
Hadde ikkje fått ein so fin dag viss det ikkje hadde 
vore for at eg har dei 2 beste venninnene i verden.

Er so glad for at eg har dikka <3

(tårer i augene no.....snufs)

5 kommentarer:

  1. ♡ Søte du e♡

    SvarSlett
  2. So flott pynta og flott konfirmant:) fint dagen va vellykka og gratulera!:) her veks liljekonvallen som ugras, so berre kom å rask med deg ein gjeng med rota om du vil:) vart nydelig dekorasjon:)

    SvarSlett
  3. Takk for det Silje, kanskje kjem eg ei natt :)

    SvarSlett
  4. BTW Liljekonvall blir aldri ugras

    SvarSlett
  5. åååååå, tusen takk Nina <3

    No fekk eg tårer og....
    Ha no ikkje hjelpt deg sooo mykje eg dao....
    Men da e ingenting so gleda meg meir enn å kunne hjelpe deg, min gode venn <3

    SvarSlett