tirsdag 30. mars 2010

Etter...


Den gamle kommoden har blitt kvit, den vesle
oppå skal eg ha nokre fine knottar til.
Men har ikkje funne dei enda ;)
Hylla var før i luta furu, ÆSJ.


Bilde fra Bohus og rose fra Løyten lys.


Skilt fra Syster Lykclig , Stockholm

   

Bokstaver fra Amanda, Stockkholm.
Lysestaker fra Jysk og fyrstikkeska er heimelaga.




Blendingsgardin fra Jysk
Gardinene er kjøpt på Kid for maaange år sida.
Er på utkikk etter nokre andre, men har ikkje funne dei rette enda.


Døra har vorte kvit :o)


Hjørnedekor i taket


Natbordet som fortsatt er svart.
Lampe fra Ikea.
Og deilige satengsengesett fra Høie



So det var ein liten oppdatering.
I morgon reise eg og ungane på påskeferie.
Gleda meg :o)

Ha ei strålande påske.

2 kommentarer:

  1. so FINT det har blitt! detta kan du ;) gleda meg til du kjeme på jærsbesøk ;) gleda meg ENDA meir til imårgå! juhuuu ;D

    SvarSlett
  2. Soooo flott det vart:) good work!!

    SvarSlett