torsdag 25. mars 2010

Jeanette"med bindestrek"Kristin kjem om berre 2 dagar :o)

No er det berre 2 dagar til mi kjære søster kjem på besøk. Og eg gledar meg so.
Jeanette-Kristin er so god :o)

Har lagt litt planer for helga da. Bortsett fra jobbing på laurdag, har eg tenkt å få ferdig det nye skapet som eg skal ha i gangen, under trappa.  Inni det skal eg ha sengeklær og laken.
Håpar JK har lyst å hjelpe meg, for ho er so flink å skru ;)

Over skapet skal maleriet som eg fekk av JK til bursdagen henge. Ogso må eg få meg ei lampe der, for det er alt for lite lys under trappa.




Mannen og eg skal flytte inn på vårt nye soverom i kveld, det skal bli so godt. Har måla alle møblane kvite der inne, bortsett fra nattborda. Dei er fortsatt svarte, og eg er usikker på om dei skal bli kvite. Eg får sjå når alt kjem på plass.

Må handle gardiner og rullegardin i dag, får kikke på Kid og Princess om dei har noko lyst og fint.

Nei, tilbake til støvtørkinga.

Hademmmm

4 kommentarer:

  1. åååå, eg har også lyst å komme på besøk!! :D kule dei greiene du har hengande på lysestakane forresten.

    SvarSlett
  2. Håpa de får sova godt i natt dao! So får du legge ut bilder av rommet snart:)

    SvarSlett
  3. Så kjekt Nina!! Håper det ikke blir lenge til vi får beskue... glede oss veldi til dk kjem!!

    SvarSlett
  4. Nei, det får me håpe, mamma.

    Er ikkje mange dagane før det blir fullt hus og stormande jubel no, syd på tongå.

    Klem

    SvarSlett