søndag 14. mars 2010

Ryddesjau!!

Tek ein pust i bakken, etter storopprydning på mørkeloftet. Der va liiiitt ROT. Skjønna ikkje at det går an å samle på so mykje drit. Såg igjennom mange kasse med kle som skulle gått i arv men 90% står no på bilhengaren klar for kremmering. Einaste eg ikkje har sortert no er 6 kassar med julepynt. Det får eg fikse seinare. Har planer om å kjøpe meg to Billy bokhyller med dører, og henge opp gardiner inni. Det ser so fint ut. Og inni der skal julepynten min (den som ikkje blir sett på gata) stå. Her har eg pynta inni "klokka" mi som eg fekk av Anita til bursdagen min. Nei, no får eg komme meg tilbake til middagen min. I dag står det svineribbe på menyen. Jammy!! Ha ein fin dag alle sammen. Klem fra Nina Kathrin

3 kommentarer:

  1. Sjao dar ja:) So flinke du ha vore, både med rydding og med bloggen:) Og JAAAAAAAA 5 dagar til Stockholm=) juhuuuu!!

    SvarSlett
  2. NINA!! koffår har ikkje du sagt at du har starta å blogge?? so artig! du er flink, gleda meg til å følge med ;)

    SvarSlett
  3. Takk, Anita.
    Må no få lov å ha litt hemmeligheta eg og da, Linn:)

    SvarSlett