onsdag 26. mai 2010

Besøk av ei prinsesse :o)

I dag har eg vore på skogstur i Lomeldsvegen igjen. Det er berre so herligt der. Mens eg var der, sendte eg melding til Anita og spurte om ikkje ho og jentene kunne komme og. Sporty som ho er, kasta ho alt ho hadde i hendene (jordbær og ananas) og kom
So i dag har Tuva, Vilde, Sara, Anita og eg kosa oss med fuglekvitter, konglekasting og jammen såg me eit spøkelse også.

Etter turen ville Sara vere med meg heim, og det fekk ho lov til. Ho er so snill og god.






I kveld skal eg på besøk til Hanne,
og ho har lova meg reker og pepsi :o)
Me like!!

Ha ein fin dag!!

3 kommentarer:

  1. Ja fele sporty eg=) Fine bilder <3
    Fiksa bloggen din du og?? Fint det vart!!

    SvarSlett
  2. So fine bilder av Sara :) Ke spøkelse de såg??

    SvarSlett
  3. Det va faktisk Sara som såg det. So du får spørje ho :o)

    SvarSlett