torsdag 6. mai 2010

Kom mai du skjønne (milde)......

Det er kaldt for blomstrane våre no, i dag var det snø langt nedover fjella.

Følte meg passe dom i går når eg var på hagesenteret. (lite peiling på bomster som eg har)
Eg var so syndig å spørje om dei hadde Lobelia. For eg hadde lyst å ha ei rosa potterose med kvite lobeliar rundt i den store jerngryta mi, akkurat som i fjor.
-Men da "fnøys" ho av meg,(dama på hagesenteret asso)----------- eg måtte da forstå at lobeliar ikkje kunne klare seg ute no. Ja, viss eg då ikkje ville ta dei med inn om natta da.

Å,nei........kanskje det er litt tidlig??????? Svara eg med skjelvande stemme

Men staudene mine har no so vidt kikka fram da, og dei frys ikkje.
Trur eg.......



Kjøpte meg ei "fake" potterose på Europris i går.
Synes den såg ganske ekte ut.

Eg fekk meir til overs....
So da kjøpte eg meg ei saks, viss det er det det heiter????
Sånn stor til å beskjære rosetre med.




Nei, no må lage middag til gjengen min før eg reise på jobb.

Ha ein fin dag da alle sammen!!

5 kommentarer:

  1. Ja du asso- det burde du no ha visst=) Skal lage middag og på jobb eg og:) see ya!!

    SvarSlett
  2. drit no i ho hagedama. du kan meir enn ho vedda eg på. eg hadde no ikj klart å sagt navnet på blomsten ein gang.. hehe. der har du meg :P love you! klem

    SvarSlett
  3. Flinke blogge jenter de e:) Skjønna atte de e litt opptekne fø tiden:) FLINKE du e :) Klem Malinaneset <3

    SvarSlett
  4. Takk for tiltrua, Linn. Men eg må nok innrømme at eg ikkje er god på blomster :(

    SvarSlett