søndag 16. mai 2010

Pimp my "lysestake"



Før:


Kjøpte meg ein messinglysestake på Fretex i Molde tidligare i vår.
Den hadde eg store planer om å forandre litt på :)

Etter:


Litt spray og vips, ny og fin vart den :)




Lysmansjettar fra
Paradiset Hage og Interiør


Denne søte mugga kjem også fra Nesjestranda


Samme gjere ramma.
Måtte ha ei fin ramme på bilde av oldemor <3



So vil eg sende nokre roser til Camilla, sia ho e so snill og god


So vil eg ønske alle ei fin 17. mai feiring i måro.


5 kommentarer:

  1. so fin han vart, nina!!! :D detta kan du! ønska meg ein slik til bursdagen min ;) hehe... og fin ramme til oldemorbilde. eg ha forresten plana om å lage slikt slektsalbum so du ha. trur vi må samarbeide litt ;) klemmm

    SvarSlett
  2. Eg kan hjelpe deg veit du, berre kjekt å friske opp att litt slektsinformasjon.

    Klem

    SvarSlett
  3. So fin den vart=) Godt å sjå at du har vorte litt gira atte!!
    Og Nina-prosjektet her på garden går framover som berre det!!

    SvarSlett
  4. Flinke du e Nina :) Tusen takk for desse fine rosene, dei veit du varma hjarta mitt :) :) Sende ein varm klem tilbake!!!

    SvarSlett
  5. så fin han vart..og så fint bilde av bestemor. sjekka inn på sida di nesten hver dag..kjekt å se at du he lagt inn nye ting..lykke til <3

    SvarSlett