lørdag 24. juli 2010

Utfordringa eg fekk av Anita

Morgenes nedtur: Vart vekt av min kjære, midt i ein spennande draum. Drømte at eg var på eit loft med masse dilldall. Og eg fekk velge og vrake. Akkurat da han vekte meg hadde eg eit fingerbøl i sølv i handa ;)
Utenfor mitt vindu: er det sommar og SOL



På fjernsyn i går: Ser ikkje på fjernsyn om sommaren

Eg har på meg: Svart tights, tunika fra Kappahl



I dag skal eg: Sjå jentefilm med stor J. Før i dag har eg vaska vindu og masse kle. Skifta på sengene, so i kveld skal eg legge meg nydusja og "utgrint" (etter jentefilmen) i reine sengkle.

Men eg vil heller: reise på småbruket mitt, som eg ikkje har enda ;) Og kose meg ute i hagen med jordbær og is.



I vinduskarmen min står: 2 englar å kikkar på meg.



I helga skal eg: Søndag får eg besøk av mamma og pappa, dei skal overnatte ei natt. Før dei køyrer vidare ned til sørlandet. Og mandag reise me til Sviiden. Wiiiiiiii



Morgendagens lykke:  Ingen veit kva morgendagen bringer. Så ein får leve i nuet å berre nyte.
Men koseleg er det at mamma og pappa kjem  besøk :)

Dette bilde har du aldri sett av meg før:



Ha ein fin kveld alle sammen!!



2 kommentarer:

  1. Nais:) Har endeleg nett i kveld:)))) Blir kos at de kjem til Sverige!!!

    SvarSlett
  2. Var du på den bruktbutikken som me har snakka om?????? Var den bra??

    Du kan jo ha godis i norgesglasa:)
    Var sikkert fin den madonnaen, du får sei til Bjørn at du ønske deg den til bursdagen:)

    SvarSlett