mandag 2. august 2010

So var det tilbake til kvardagen


Nammis!!
Champagne og jordbær


Nå, ja det bilde stemte vel ikkje heilt med kvardagen min.
Men i helga som var, kosa Åse og eg oss med Champagne og jordbær.


Har hatt besøk av Åse m/familie og mamma&pappa i helga.
Og det var veldig kjekt.


På laurdag hadde me ein spennande og koseleg tur til Harastølen.
Harastølen er eit gammalt "samfunn" som ligg ca 500 m.o.h. Der dei for over 100 år sidan starta
 eit sanatorium for folk som hadde  tuberkulose.
Dei trudde at den tynne fjellufta, furuskogen og eit tørt klima ville hjelpe dei sjuke.

Litt bilder derifra












Mykje spennande der oppe. Tenk kor mange historier denne
 plassen kunne fortalt viss det var muleg.

Ofte eg tenker at det skulle godt an å skrudd tiden tilbake
 berre for ein dag og sett korleis dei hadde det for 100 til 150 år sidan.
Er spesielt nyskjerrig på korleis dei hadde det i Jane Austen si tid.
 Bøkene ho har skrive er fantastiske.

Nei, eg får drømme vidare......

Ha ein fin kveld


1 kommentar:

  1. So fine bilder:)
    Ja me får ta oss ein tur innom den bruktbutikken ein dag:) Spennande å sjå:) Men har no ein del lopper no ja!!!

    Har laga ei skål med jordbær eg og i kveld, får besøk av Silje og Jenny. Får sjå om det blir sjampis og ;) på ein mandag..hihi:)))

    SvarSlett