mandag 6. september 2010

Shopping med guide.

 Kom heim frå ein aldeles nydeleg tur til
  sør/vestlandet i går.
  Litt trist å reise fra søstera mi, men kjekt å komme
    heim til ungane og mannen.
På Jæren var eg i lag med herlige menneske kvar dag,
         og sola strålte i fra skyfri himmel

KOSA MEG!!





Vart litt handel i Sandnes og omegn.
Var innom ein interiørbutikk som eg aldri har opplevd maken til.

Fem Høns på Randaberg den er berre best.
 Meir utvalg har eg ikkje sett i nokon anna butikk.

Så 10 poeng til damene på Randaberg :)


Her følgjer litt bilder:







Kanne frå Rice


Rosene kjøpte eg på Krims og Krans


Seriviettar fra Sagene, kjøpt på Bok og Media i Sandnes (dei hadde mykje fint)
 Magneter frå Feel og Krona kjøpte eg på Fem Høns


Nyaste Jeanne'd Ark Living
Kjøpt på Villa Rosa i Sandnes


Mugga vart med heim fra Fem Høns
Stor og god, med heimelaga bringebær saft i :)


Hjerte med plass til bilder,
kjøpt på Feel på M44 (Bryne)






Lysmansjettar til den nette sum av 29,-


Når eg kom heim låg desse å venta på meg


Lykke


Slenger med eit lite bilde fra Fem Høns, dette var vel sikkert 1/8 (del) av butikken,
so de skjønnar at den er stor.
Litt uklart da men......


Her er eg, Linn Cecilie og Guiden/sjåføren 
vårTordisEline




Ha ein fin mandagskveld og ei fantastisk veke.

2 kommentarer:

  1. åhh hææærregud for ein butikk! Nesten så mykje flott at ein ikkje kan kjøpe noko (for eg hadde hatt lyst på ca ALT). :)
    Masse fint du kjøpte deg! :) misunnle! Tenk å hatt slike butikka her i nærheiten...

    SvarSlett
  2. WOW so masse fint! Trur eg hadde dåna på Fem Høns eg;) Men gleda meg til me skal dit:) Bestilla bilettar snart??? hihi

    Masse fine bilder:)

    Gonatt klem

    SvarSlett