fredag 3. september 2010

Jæren

Her er Linn Cecilie søstera mi og eg, me feira 28 års dagen hennas.



Dagen etter mens Linn Cecilie var på jobb, traska eg meg ein tur rundt på Vigrestad.
Her har dei ein nydeleg butikk som heiter Krims og Krans.
to etasjar med berre godbitar.



Den fine hammocken


Eg kjøpte ein liten blomster til Linn Cecilie


Om kvelden reiste me til Hillevåg og kikka på arbeidsplassen
til kjæresten til Linn Cecilie.
På vegen heim stoppa vi med denne vetle kirka.




Det var den fantastiske solnedgangen



Etterpå reiste vi på stranda. Sand, sand so langt auge kunne sjå.



Footprints in the sand


Linn Cecilie & Nina Kathrin




Begge var enige om at me hadde hatt ein fantastisk dag


I skrivande stund sit eg å ventar på mi kjære søster som snart kjem heim fra jobb.
Da blir det middag, og seinare i kveld

Girl's night.

Tordis Eline kjem for å overnatte.
Og i morgon skall ho guide oss gjennom alle interiørbutikkane
 i Sandnes/Stavanger område.

GLER MEG

Klem fra Nina Kathrin

4 kommentarer:

  1. Åååååååååå, dåån! So masse fine bilder:)

    Shop litt for meg og;) Er ikkje det minste misunnelig..neida!!

    Kosa dikka masse:)

    Gi ein bursdagsklem til Linn!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ser ut som dokke he d kjekt. Veldig gla i dokke. E kje ej heldig vel? suss og klem fra mamma <3

    SvarSlett
  3. Ha de shoppa masse i dag el???????? Blogg snart dao:) hihi

    Klem

    SvarSlett
  4. ååå, det va SO KOSELIG å ha deg på besøk, nina!! :) eg saknar deg! TUSEN takk for at du kom og satte enda fleire spor igjen i livet mitt. du er best. STOR KLEM :D

    SvarSlett