tirsdag 1. juni 2010

06.30 misson vaskerom completed :)







Jo, jo her går det unda. Har ikkje fått sove i natt so når klokka  var 05.30 bestemte eg meg for å stå opp. Bjørn Asle sto og opp da, for han begynner jo på jobb kl 06.00. Og han var lettare oppgitt over meg, at eg ikkje kunne sove når eg hadde sjansen. Han kunne godt sove for meg, men da måtte jo eg ha reist inn på jobben for han. Det trur eg hadde funka mindre bra.

So da starta eg "shinings" på vaskerommet, og det trengtes. Klikka snart av all klesvasken. Maskina gjere unda vask nr 2 no. Nr 1 heng til tørk ute i sola.

Tenk det er 1. juni i dag og eg har ikkje pakka vekk vedkorg og tennbriketta enda. Det er ny rekord trur eg. Men i måro skal det til pers, ovnen skal "renskast" og vaskast, so den er klar til ny sesong:)



Nei, no får eg vekke ungane og få dei på skulen. So blir det langdag på meg i dag på jobb.
09.00-18.15...og so i detta nydelege været......skulle ikkje voe lov :o)

Ha ein fiiiin dag!!



2 kommentarer:

  1. He kje du fått sove? så kjedelig då. Håper d går bedre i natt..suss og klem fra mamsi

    SvarSlett
  2. Du e berre GALEN du altso!! Hadde ikkje komme på i min villaste fantasi og rydda vaskerommet på den tiden av døgnet! Men flinke e du ja=))

    SvarSlett