mandag 7. juni 2010

Det går kjapt framover....




når ein er so heldig å vere gift med ein Handyman.

Før eg for på sykkelkarusell med ungane
(Veggane var ferdigplata inne da)


Etter:




Fekk opp platene på veggane i helga, Bjørn Asle har virkeleg stått på siste vekene.
No manglar det berre å sette opp veggen inn til boden, ha i ei skyvedør og so må den platast.
So er det listene da, er so usikker på keleis eg skal velge. Må ha meg ei runde å kikke.



Sykkel karusell :)

Ørjan guten min <3


Nicolai
benytta kvar ei anlednig å stjele seg ein sykkel ;)



Joakim og Ruben
to gode venner



Sidan det var avslutning på sykkelkarusellen i dag, fekk dei premie.
So vart det servert pølser og kaker

Me kosa oss

Ha ein fin kveld!!

2 kommentarer:

  1. Jøss so fort det kom opp dør då! Fint=)

    SvarSlett
  2. ok. 2 ting som må seiast i denne samanheng: bjørn er superflink! og ørjan har vorte so stor! eg saknar dykk.

    SvarSlett