torsdag 3. juni 2010

Spiser du egg, så får du skjegg.....





Har ein sein frukost i dag. Klokka har passert 12 og eg sit å kosar meg med eggesmørbrød.
 Egga kjem fra frittgåande høns fra egen bakgård, og smaka fortreffelig.



(Bilde er frå ifjor, orka ikkje ut i regnet for å ta bilder no)




Det er Ronny som er hønebonde. Han starta egen business i fjor, da han kjøpte seg 12 høner.
Det er ein fin hobby synes eg, og skaffar seg eigen inntekt med sal av egg til naboane.
Naboane er storfornøgd med færske egg til ei kvar tid.
Han sel unda alt, so me må snike til oss viss me skal få smake :)
Det er stor forskjell fra egga du kjøper i butikken.

Og so koseleg det er å sjå på desse rare skapningane.
Dei får av og til sleppe ut på plenen, og da kosar dei seg virkeleg.
Dreg opp lange marka, reine julafta vil eg tru ;)



Sjølv om eg ikkje er medlem av NIB, legg eg ut eit bilde av eit stilleben likevel



Ha ein fin dag!!

Klem fra Nina Kathrin

4 kommentarer:

  1. Det såg flott ut Nina!! Du kan det du!! Love you

    SvarSlett
  2. So kjekt å sjå bilde av jentene med sommarkjolar=)

    SvarSlett
  3. Så fin ronny var <3

    SvarSlett
  4. ronny er den beste hønsebonden i verden!

    SvarSlett