søndag 20. juni 2010

Endelig


Hallo, alle sammen håpar de har det bra :)

Eg har det iallefall berre bra, er ferdig med mange
 prosjekt som har surra i hovudet mitt i i lang tid.
Det er berre so godt når ein endeleg har gjort det.



Har hatt ei trekvit hylle liggande i mange år,
no har den blitt kvit og  hengt opp på terrassen vår.


Veit at klokka er skeiv ;)
Den som ha montert denne (sikkert ein kinesar, sia den e maid in China)
har ikkje hatt heilt dagen. Feste er "heilt på halv åtte" som ein seier.
Men skal ta den med på butikken i måro å få bytta den i ei ny.


I bakkant har eg hengt opp ei panelgardin.
Synes det vart fint.




I går fylte Ronny 14 år, tenk det 14 år.
Hmm:
Heldigvis er eg fortsatt berre 25 :)

Ha ein fin søndagsettermiddag alle sammen.
Kjem sterkare tilbake med fleire nyheter sinare i veka.

Klem




4 kommentarer:

  1. Kjempefint Nina <3

    SvarSlett
  2. Kjekt du blogga litt atte, sooo fint da vart=) du er i siget no=) Men har de fleire sånne klokker atte dao??? eg og vil ha=) må jo ha det samme som du=)

    SvarSlett
  3. Trur da, kan kjøpe t deg i måro viss me har. Ja, vart fint :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fint vart da Nina, flinke :) :) Camilla

    SvarSlett