fredag 27. august 2010

Ville berre sei.......

God helg til alle :)

                                           I går "laga" eg meg nokre nye fyrstikkesker.
                                             Det er så mange fine motiv  velge mellom,
                                             men har sansen for søte jenter eg da.
                                                   Sikkert fordi eg ikkje har jenter sjølv.




Er berre so nydelige


Her er me klar for helgebadet ;)

Synes ho her liknar litt på Tuva & Vilde


I helga blir det......

       -jobbing i morgon og på søndag går dagen med
 til miniputturnering i Vik. Håpar på finvær, so me
ikkje blir so blaute og kalde.

Ellers har eg tilbringt tid på kjøkkenet i dag,
Ronny ville ha ball til middag, og ball skal det bli :)

Eg brukar saltkjøtt, poteter, gulrot, kålrot og bacon til.
Det er ikkje so ofte eg lagar det lenger, men godt er det.

PS ball er det samme som:
raspeball
potetball
komle

Er det andre navn på retten og tru??

Ha ein fin fredag !!

Klem

9 kommentarer:

  1. Skal sei du har fått sving på produksjonen din:) Likna faktisk på T&V den jenta..spørst om eg ikkje skal fylle vatn i sinkbaljen min og putte dei oppi og knipse i veg ;)

    Eg og håpar på fint ver søndag- MÅ bli det!! Skal jobba i kveld og i morgon føremiddag eg og!!

    RASPEBADL heita da jo :P

    Ha ei fin helg du og, ser dikka nok i løpet av helga!

    <3

    SvarSlett
  2. God idè.
    Prøv å knipse bilder med dei og sinkbaljen :)Blir sikkert kjempefint :)

    SvarSlett
  3. åååå, kor eg gleda meg til du kjeme på besøk! og du kan gjerne få lage ball til meg ein dag når eg er på jobb ;) ønska deg ei FLOTT helg, nina!! klem

    SvarSlett
  4. Flotte fyrstikkesker du har pyntet.
    Det gjør seg med et lite bilde på ja.
    Komle er det lenge siden jeg har laget. Kanskje jeg må få kjøpt meg litt kjøtt å lage det en dag. Det er jo bare helt herlig middag.
    Har laget til to gutte konfirmasjoner. Og så jhar jeg tips fra min nevø sin konfirmasjon. Der var det stilige bord. Kan sende deg noen bilder visst du vil.
    Koselig blogg du ahr. Vet ikke om jeg har vært her før. Skal se litt mer på den etterepå.
    Ha ei riktig god helg
    Og god tur til Jæren :)

    SvarSlett
  5. Hei♥

    UTRULEG FINE fyrstikkøsker du har laga!
    Naaaaam♥Ball er kjempe godt!

    Tusen takk for slike fine ord♥

    Ønskar deg ei god helg,
    Og LYKKE til i turnering:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  6. So fine fyrstikkesker! Tykte dan eine jenta likna litt på Stine også eg! <3 :) Kanskje håret som likna:)
    God Helg!

    SvarSlett
  7. Så fine de ble... ☺ Har også store planer om å dekorere den haugen med fyrstikkesker som ligger å venter på meg... :P T T T vet du... ☺
    Regner med jeg får ånden over meg når høsten kommer for fullt... ☺

    *God Helg*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  8. Har nok juksa litt Nina:)
    Men slike kan me godt klare å lage sjøl! Me får ta oss ein kveld med slike hobbyting, trur du har minst like energi som meg ;)

    SvarSlett
  9. Hah...VELDIG usikker på det;) Får i tilfelle starte butikk på epla.no;)

    SvarSlett