onsdag 27. oktober 2010

Herlige haust er da nokon som seier

Når eg vakna i dag tidleg plaska det ned, da meina eg PLASKA.
Da er det godt å ha stearinlys og fyr på peisen.


Lite glimt av stova mi.


I dag er det husarbeid som står på planen.
Har vaska sofaen, den dumme microfibersofaen
som skulle være so enkel å halde rein.
Det er sikkert enkelt viss ein har lyst å vaske kvar dag.

Men no er den ganske presentabel da, enn so lenge.
På søndag blir det HaLLoWeenParty her
Anita og eg har laga det til ein tradisjon,
det er vel 4.året no trur eg.
Da ber me inn ungar i nabolaget,
kosar oss med bollar,kaker og godis.
Me går ikkje rundt på dørene til folk,
 med knask eller knep.
Men har nokre storebrødre, som gøymer
godtekorgene ute i mørket, so leitar me andre.

SPENNANDE!!!

3 kommentarer:

  1. ♥Kosa deg du dao i dag♥

    Gleda meg til Halloweenpartyet:) Treng nesten ikkje laga noke mat me, men ha ein haug med marsmallows i ulike fargar som eg kan ta med :)

    SvarSlett
  2. Har lyst å spraye alt kvitt ja:) Hadde vore kult det;)

    Ja sant lyshusa vart mykje finare...raudt er liksom ikkje heilt min farge- sjølv til jul :)

    SvarSlett
  3. Sokken er laga av 2 unike damer♥ So den er veldig spesiell, har til og med eit par fleire i samme serien ;)
    Håpar du vinn:) *ler for meg sjøl*

    SvarSlett