onsdag 6. oktober 2010

Hæppi børsdai

No kan eg ikkje lenger sei at eg berre er 33 år :o)
Nei, for i dag er eg 34.


Dagen har vorte feira med mine bestevenninner
Anita & Rita.

Fekk Nora øyredobbar av min kjære mann.
Akkurat slike eg ønska meg ;)



Denne nydelige Pip skåla fekk eg av kjære Rita.


Koppar med fat fra Anita.
Sniken hadde fanga opp at eg likte desse koppane då me var på ferie ;)
Og snill som ho e, kjøpte ho 2 til meg


Ho håpar nok på å få komme på besøk å drikke te i dessa :o)

Av mamma og pappa fekk eg fleire skåler i mitt favorittservice
EDME



Av Linn Cecilie fekk eg og øyredobbar frå Nora,
so no har eg eit par i brun/beige
og eit i blått. Dei er berre so fine.

Ellers so har eg fått noko anna i dag og, men det kan eg ikkje fortelje om enda.

I kveld kjem Rita og Anita igjen, med mannane sine.
Da blir det lasagne, brownies og pepsi :)
Har visst ikkje laga noko kake :(

Ha ein fin kveld!!

Klem frå Nina Kathrin

6 kommentarer:

  1. GRATULERE SO MYKJE MED DAGEN!!!! håpar du kosar deg i dag:) -og so mykje fint du har fått! fint bilde av deg- nydelig ung kvinne, nydelige øyredobbar og nydelig topp! love you!! :) bursdagsklem frå lillesøster <3

    SvarSlett
  2. Hadde nok ein baktanke med å kjøpe to koppar ja:) Bra du tok den;)

    Spennt på kva din hemmelige presang er!!

    Gleda meg til i kveld, men kan desverre ikkje skryte på meg å vere svolten :P Blir mett av raspebadlar ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. So heldig du er! Håpa du ha hatt ein kjempefin dag!Kos deg resten av kvelden! Gratulera so mykje med dagen! (her og :) )

    SvarSlett
  4. Så masse fint du har fått da, Nina Kathrin <3 nydelig topp du hadde m fine øredobber:))

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen! Så vakre gaver. Likte kopp og skål veldig godt. Takk for gratulasjon! Har ikke fått tak i blade enda, er spent på hvordan reportasjen ble.

    SvarSlett
  6. ♥ GRATULERER med dagen!
    Stor pie;)

    Utruleg masse fint du har fått deg..Å Pip..Ah!Me like:)

    Nyt kvelden ilag med dine gode vener♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett