onsdag 20. oktober 2010

SNELLESKRIN

Som sagt var eg på besøk av mormor i haustferien,
og på garden der ho er født står det eit gammalt stabbur.
Og inni det stabburet..........


Fann eg dette :o)

Eit snelleskrin som tippoldemora mi hadde :)
Er berre so nydeleg fint.


ba meg og ei anna venninne på heimelaga brownies
med sjokoladesaus i dag.
Søtt og godt ja :o)

So plutseleg seie ho, eg har noko til deg eg, Nina.
Det er ganske stygt, ikkje sikkert du vil ha det.

so kom ho med dette fine brettet, gjett om eg vart glad da.



På Jysk har dei begynt å få inn nye "pynteting"
Bla. dette fine lysbrettet.

So har dei fått inn stasjonsklokka, som så mange har i
KVITT :o)
Kvitt


Nokre "gamle" ting som dei skal sluttselje.
Ramme til kr 15,-
(Såg den forresten på ein butikk i Sandnes til 298,-)


Lyssand kr 5,- pr boks
og fine blondelysestakar til kr 7,50 (2 pk)


Mykje fint!!

Har no hatt besøk av
Sara
og eg i dag.
Me har spela dyrelotto, gått på skattejakt
 laga middag og rydda oppvaskmaskina.
Ho er so snill og god.

Ja, so må eg no fortelje at eg har skifta dekk på bilen min.
Heilt aleine :o)

Synes eg er flink eg. Men skal gi mannen min beskjed
om at eg ikkje har tenkt å gjere det til ein vane :P

5 kommentarer:

  1. Sooo nydeleg snelleskrinet ditt er..misunneleg;)

    So stilig du har laga til brettet då:)

    Du må ta av nokre rammer til meg, og klokka må eg sikkert ha og ;)

    SvarSlett
  2. Den er grei:)

    Sara sa til meg istad: "Trur mamma hadde lyst på det" (snelleskrinet) :o)

    Ellers har eg fått vite at Ruben og Joakim skal ha Hansa-glas i konfirmasjonen.

    SvarSlett
  3. Hei:)

    FOR en fantastisk blogg du har:) SÅ god stil!!! Også så mange vakre skatter du har! Nydelige bilder!! Dette gledet oss:) Vi la oss til som følger med en gang:) Håper det går bra? Vi blir også veldig glad for nye følgere, så hvis du vil følge oss er du hjertelig velkommen:) Hadde vært fint om du svarte på vår blogg, slik at vi lettere ser det!

    Klem fra tvillingene på Gammel stil:)

    SvarSlett
  4. Dei skal ha det ja!! Jaja, blir litt av ein stil på det bordet då:)

    Sara kjenner meg nok ja:) hihi:)

    SvarSlett
  5. Så fint snelleskrin - tenk at det er etter tippoldemoren din!
    Vakkert fat du fikk av Anita også :) Var gjennom henne jeg fant bloggen din forresten - og hit kommer jeg gjerne innom igjen!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett