søndag 12. desember 2010

Bakedag

Onsdag var det endeleg tid for vår årlige
pepperkakebakedag.

Ruben kosar seg med
baking og eting av deig.


Ørjan


Guttaboys


Kaker i forskjellige variantar.


Ei lita mus har og flytta inn.


Urna er kjøpt på Bohus i sommar.




Gutane fordjupa i leksene.


Og eg fordjupa i bloggverden.
Ved sida av ligg ideboka mi.
Klar for å notere idèar fra inspirerande bloggar.


Når eg hadde klubb på torsdag,
 hadde Tone Hege med
eit søtt lite glas med godis til alle.
Tusen takk!!


I skrivande stund kjem det 7 trøtte gutar
 opp frå gutterommet.
Ronny har hatt lan-party i natt.
Dei hadde med seg soveposar og puter,
so dei har lege strødd nede på rommet.
Høres ut om dei har hatt det kjekt.

Ha ein fin 3. søndag i advent.
Ikkje lenge att til jul no, gledar meg slik til å få
 besøk av familen min.

Førjulsklem fra Nina Kathirn


3 kommentarer:

  1. det blir kjekt å komme på besøk! -eg likar at pepperkakene er på plass! ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja dei er på plass. Kakemenn og smultringar er og i hus.

    SvarSlett
  3. Ej me glede mej veldig...E berre ein sånn herlig gjeng..flotte bilder..koselige oppdateringer..<3

    SvarSlett