onsdag 29. desember 2010

Bålkos

I ettermiddag har me kosa oss ute med bål,
grilling av pølser, hamburger og marshmallows



Det var so koseleg.
Høyre på bålet som knitra.


Gode naboar


Det vart etterkvart heilt mørkt.


Me sakna lavoen som me skulle ha laga i haust.
Da kunne alle fått sitteplass på reinsdyrskinn, rundt bålet.

(Neste vinter, da blir det.....
Det skal bli so koseleg).

Her er bilde av favorittjulekula mi.
Den fekk eg av mormor då eg var liten.


Her er ein kopi, kjøpt på salg i fjor.


Nei, no må eg komme meg i dusjen.
Skal på julekvelds av svigermor.

Ha ei fin nyttårshelg.

4 kommentarer:

  1. Var so koseleg i dag atte :)
    Gleda meg til me får opp lavvoen ;)

    SvarSlett
  2. So kosle di ha da pao toppen ao feltet :) Godt nyttaor til dikka! :)

    SvarSlett
  3. Takk, det samme Silje.
    Neste gang skal me spørja dikka og :o)

    SvarSlett
  4. Så fint med bål hos deg også. :) Koselige bilder.

    SvarSlett