søndag 16. januar 2011

Inspirasjon til bordpynting

Sit å ser på borddekning, men kan kanskje ikkje
 pynte slik til konfirmasjonen
til Ronny

Er vel kanskje meir" bryllup" detta.

Men kjempestiligt!!


Apropo bryllup.
Mannen min meiner at det er vel ikkje
lenge før eg begynner å planlegge bryllupet til Ronny.
For eg har jo planlagt konfirmasjon has sia han var født.

Nei, ikkje fullt so gale da, men i nokr år har eg planlagt den.
Eg elskar å skrive lister, og planlegge.

Hehe

###

Anita snakkar me jentefest???


Tenk å kunne hatt bryllupsfesten sin i hagen.
Eg er jo gift, men kanskje noken av venninnene
mine kunne tenke seg dette.


Men her er noko som eg sikkert kjem til å bruke i konfirmasjonen
Enkelt og stilig synes eg.


Ellers so har dagen godt med til å male kjøtt og steike kjøttkaker.
So no har me mange middagar framover.
Noko som er lurt, slik at det blir enkelt for dei som sit att heime.
Mens eg kosar me på hotell.

Ha ein fin søndag :)

Klem fra Nina Kathrin

3 kommentarer:

  1. Med på ein slik jentefest i sommar- DET må me få til:) Kan henge masse pynt i alle treea me har i hagen..hihi:)
    El stæsje lysthuset..masse lykter og dill og dall...gleda meg allerede♥

    Bryllaupsplanane overlet eg til Rita eller nokon andre av vennene dine..hihi :)

    Flinke du ha vore i dag då, eg har jobba- so vore i selskap resten av dagen :)))

    SvarSlett
  2. Ja eg fekk ;)
    Trur eg har til 10 el 12 stk- so det er praktisk å byttelåne :)))

    SvarSlett
  3. Berre til å ta turen :)))

    SvarSlett