søndag 30. januar 2011

Nest siste


dagen i januar, tida flyg jo.



Me har kosa oss med spel, og so har me gått tur
i Lomeldsvegen.
Ruben, Ørjan og eg.


Var i Ålesund tidlegare i veka,
og da utførte Marit og eg
"om-og-gjere-å-innom-alle-butikkane-på-ein-time"
shopping


Desse søte pottene med perleblomster
fekk være med på flyet heim.





Kjøpte meg 3 søte posar på
Kremmarhuset.
Lure på kva eg skal ha i dei.


Denne fine mugga fekk eg av
 mi kjære søster
 Linn Cecilie
til jul.


Og blomsterpotte fra min kjære bror, Andrè


Av Jeanette-Kristin, kjære søster nr 2
fekk eg to nye maleri av  New York Skyline.
Dei skal eg vise seinare ein dag.

No ventar eg middagsgjester, so eg får komme
 igang med resten av forberedelsane.

Sosekjøtt, poteter og gulrotstuing på menyen i dag.

Riskrem m/raudsaus
&
is til dessert.

Neste helg skal eg be resten av flokken på middag.
Har so dårleg samvittighet for at eg aldri har tid til å be
familien på middag lengre.

Men tiden strekk ikkje til alltid.

Klem fra Nina Kathrin.


1 kommentar:

  1. Syns heller de skulle ha vore på skicup i dag:) Fint føre:)))

    So fine dessa pottene med perleblomster var!!
    Vil tru de sprang bra på i Ålesund ja :)) Hihi:))

    SvarSlett