lørdag 15. januar 2011

Ja, ja, ja....eg er her :)

                                         

 Har ikkje vore i bloggehumør den siste tida.....
                                            Dagane går i eitt, men det gjere dei vel for alle.



Derfor brukar eg gamle bilder, har ikkje tid til å ta nye.....
Føle eg ikkje har noko nytt å vise.
Jau, eg har no det....har jo ikkje blogga om julegavene mine enda.
Fekk mykje fint.

Men no tenker eg kun på vår.




                                            Det blir ein travel vår, det er iallefall sikkert
                                      Skal begynne i "ny" jobb, noko som medfører ein
                                                            del reising no i starten.
                                              So eg får håpe at været e fint og stabilt,
                                                     so ikkje det vert mykje ekstra venting
                                                                     på div flyplassar




So har me jo konfirmant til våren.
Ja, tenk det..... Bjørn Asle og eg har konfirmant.
Ken skulle vel tru det???

"Ler"

Men føler eg har alt under kontroll, planane er iorden.
Eg har planlagt alt til minste detalj.
Som feks kor alle gjestane skal overnatte/keleis rom
dei skal sove på.
Heile slekta mi er tilreisande
25 ekstra soveplassar skal eg klare å lure fram.
Ikkje noko problem.

Der det er hjerterom er det husrom
heiter det

Stikkord for helga:

Fint vær
Alle mine kjære rundt meg
Langbord i hagen
Grilling laurdagskvelden
Konfirmasjon
Glede





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar