onsdag 5. januar 2011

Paris, here we come :o)

So var turen bestilt
Gledar oss heilt vilt, me 4 jentene som skal avgarde :o)

JIPPI


Alle eg har snakka med som har vore i Paris,
seier: "EG MÅ TILBAKE"
So no er forventningane på topp.


Det er jo sjølvsagt Eiffeltårnet som er mest kjent,
og eit "must" å besøke.
Sjølv med min høgdeskrekk.


Kan de tenka dikka, 4 galne Nøredamer i
toppen på Eiffeltårnet.

Blir "liv" i byen den dagen...smiler....


Er det nokon som har "Paristips"???

Ha ein strålande onsdag.

Klem fra Nina Kathrin

5 kommentarer:

  1. Gleda meg :))))))

    SvarSlett
  2. De må kosa dikka masse! Good tuur!! :)

    SvarSlett
  3. Viss han får nok skryt lagar han sikkert ei slik hylle til deg og ;) Ha vore ganske flinke å blogga i da sista ja ;) Enn so lenge vertfall ;)

    SvarSlett
  4. Må få starta me å sei at bloggen din va utrule kosle! =)

    Og ang. Paris, so anbefala eg å legga dan kulturelle biten av turen t "Louvre"(Musée du Louvre), "Notre Dame Paris" og "Sacré-Coeur"...

    Ellers, e jo Champs-Élysées ein opplevelse -og då kan de jo lika godt vandra opp t Triumfbuen (Arc De Triomphe) :)

    Også må de ikkje gløyma å ta ein spasertur i i alle fall éin av parkane i Paris!! Om de reiser på Louvre, er det ein "passe stor" park når de kjem utatt av museumet...fantastisk nydeleg!! Noko anna enn parken i Sogndal, jah! ;)

    Måtte de få eit strålande fint og minneverdig opphald i Paris!! :)

    /Maiken.

    SvarSlett