lørdag 12. mars 2011

Mimre, mimre





Tenk no er det snart eitt år sidan Anita, Silje og eg 
var i Stockholm og handla sko.


Me kosa oss på Absolut Icebar


 med ein drink eller to 


Hvem er denne/disse damen/e med med sekk og lue på.
Hun/dei ligner litt på nissen igrunn........

Nei, det var ikkje Jon Blund, men Anita og Nina


Anita  <3

No er det i underkant av to veker til me legg ut på tur igjen.
Denne gangen har me bytta ut Silje, med to andre damer.
Får håpe dei klarar å oppføre seg like fint som Silje gjorde i fjor.


Fortsettelse følger.........

7 kommentarer:

  1. So flinke di e å reisa å finna pao ting:) Håpa di faor ein knall tur, og kosa dikka masse! Eg ser fram til å sjao bilder frå Eiffeltårnet ;)

    SvarSlett
  2. Det skal du få sjå, Silje.
    Ja, det blir tredje turen/året for meg og Anita B. no. Først København, so Stockholm og no Paris. Me tek hovudstadane føre oss. Ja, og so va me jo i Oslo og for eit par år sida ;)

    Neste år blir da vel London.

    SvarSlett
  3. Hihi...håpe denna turen bli lika kjekk :)

    SvarSlett
  4. Detta ska bli kjekt ja :) Gleda meg stort og trur eg ska klare å oppføra meg ;) ......

    SvarSlett
  5. Ja, Rita eg har trui pao deg. Dao e da værre med ho utpå Slinde ;)

    SvarSlett
  6. Ja, i dag var eg flink! Kanskje det er dette som er tingen? Få gjort ting om morgonen, så kan eg faktisk setja meg ned litt når eg kjem heim frå jobb ;) Ikkje dumt..

    Ja, likte gardinene kjempegodt :):)

    God tur til dikka, er ikkje lenge att til de reiser no?

    SvarSlett