lørdag 5. mars 2011

Var so heldig å vinne smykke i Give Away’en til Vibeke.

 

KEEP CALM and CARRY ON

smykke 031

smykke 028

 

Det var hjå Mammas hus eg vann dette fine smykke.

Ta gjerne ein kikk på bloggen hennas. Kvar onsdag har ho oppussing-onsdag. da viser ho nye prosjekt som andre lesera sender inn til ho. Før og etter bilder er alltid like kjekt.

Ellers so kosar eg meg heime i ettermiddag. Ørjan har servert meg skillingsbollar med melis. Har vore på jobb nokre timar tidligare i dag,  og fått gjort masse.  I måro reiser eg på kurs igjen, med verdens bestaste Anita K.

Gler meg!!!

Har begynt å få litt kalde føte, når det gjeld konfirmasjon. Føler eg ligg litt etter skjema. Er so mykje anna å tenke på for tida. Men det “årnar sæ”, for eg håpe. Mamma har sagt at ho vil komme ned veka før konfirmasjonen å hjelpe meg.

 Snille Mamma Rødt hjerte

5 kommentarer:

  1. So fint smykke var ♥
    Det årnar sæ ska du sjå :) Gi no beskjed når du treng hjelp dao :)

    SvarSlett
  2. Gratulera med premie:) Fint smykke!

    Tips til pynting i konfirmasjon; epletrekvistar- da e so fine blomar ♥

    SvarSlett
  3. Takk!!

    Ja, Silje det e fint. Men eg har ingen epletre, Anita har so kanskje eg tek alle kvistane på hennas tre ;)

    SvarSlett
  4. Haha! Stakkar Anita... Da e fritt fram for å plukke greiner i hagen her og dao:P Dei driv jo å beskjære no. Mao vel ta inn greiner no eller noko slikt,for å vera garantert at da blomstra til mai? (trur eg)Eg hakje heilt peiling..

    SvarSlett
  5. Det var nå veldig pent sagt!!!
    :-)
    Jeg elsker det jo, men det er jo ikke sikker andre gjør det.

    Så flott smykke du har vunnet.
    Heldig :-)

    Klem

    SvarSlett