tirsdag 16. november 2010

Drømmer........

I`m dreaming of a white christmas.....
Kunne godt budd inni dette bilde.
Tenk så koseleg det hadde vore.



So kunne eg ha pynta eit tre midt uti gata.



Ha ha ha, har visst ikkje mykje å skrive om.

Skal til Oslo i morgontidleg på eit kurs, og kjem ikkje
 heim før seint fredagskveld. So er det jobb laurdag, smalahovefest på kvelden.
Søndag må eg bake bollar til eit skulejubileum, + ei eplekake med son min (som har det i lekse)
Mandagmorgon er det Riga som står for tur, blir der til torsdag.
Det går i eitt framover.......blir heilt stressa.

Men, får ta ein dag av gangen.

Tenker på dei som er att heime og, heldigvis er Ronny (på 14)
flink og hjelper til.
Han er den beste storebroren.

Nei, no er det TV resten av kvelden.

Klem fra Nina Kathrin




7 kommentarer:

  1. Kan me ikkje pynte eit tre i "gata" da? Da hadde vå morro :) Funne ei diger gran i skogen, drege den ned på bana (for eksempel) og hatt julegrantenning med ungane! Hihi... Ha masse idea eg og..:P Gler meg til jul <3

    SvarSlett
  2. Ja, den tanken har eg tenkt mange år, men har liksom ikj blitt tid...... Men ja, det er ein god idè. Gler meg t jul eg og <3

    SvarSlett
  3. Hehe...Ja, burde ha skjønnt da at dan ideen ikkje va ny! :) Hadde no vå kjekt dao, hatt me ungane og faott inkon ti å vå nisse. E no berre kaos i Sogndal når ein e pao julegrantenning...

    SvarSlett
  4. Ja, sant det. Og tenk kor fint å sjå når ein køyrer forbi.

    SvarSlett
  5. De fiksa vel juletre de dao Silje:) Hakje de noken svære oppi skogen???
    So ha me vel sikkert eit lass med juletrepynt som me ikkje brukar:)))
    Hadde vore morro da, i Sogndal veit eg ikkje om eg gidd meir!! Men dao skulle me nesten ha gjort da til 1 desember tykkje eg!!

    Bra initativ Silje:)

    Goooo tur Nina!!

    SvarSlett
  6. Ja,juletre e da rett øve huset dikkas Anita! Helge sa mi sikkert kunne gjera da, men han treng nok hjelp :) Materiale til juletrefot e da no her pao garden,men eg e ikkje nåke snekkar..:/

    Datta fekk eg lyst til å fao til! Hihi :)

    SvarSlett
  7. Kjenne kreativiteten bobla i dag og..hah!!!!!!!!!!!Fysjameg :/

    Angåande juletre so e da ikkje uttak til straum på banao :(( So veit ikkje heilt korleis me skal få dette til?????

    SvarSlett