søndag 14. november 2010

Er julesjuk

I dag har eg ein slik dag at eg berre mååå ha
innputt av julestemning.

Difor skulle eg ønske at jul med Ernst eller eit anna
 juleprogram kunne gått på tv.


Bilde over er fra Jul med Ernst, fra 2008.

Kanskje eg rett og slett må sjå
Love Actually


Den filmen er berre so bra, viss du ikkje har sett den....
MÅ du sjå den.

Helst fleire gangar, er ikkje so lett å "skjønne" den første
gang du ser den. For det er so mange rollar og forholde seg til.
So den blir berre bedre og bedre for kvar gang du ser den.

No må eg finne fram julebøkene mine,
og berre drømme meg vekk.

Ha ein fortsatt fin søndag.

Klem fra Nina Kathrin

9 kommentarer:

  1. Høyrest ut som du er klar for juleverkstad snart:) Oline vil bli med og ;)

    Men NÅR?????????

    SvarSlett
  2. Spørst om me skal satse på søndag då?? Må jo få tak i litt stæsj:)

    Kan berre vente til du kjem heim med å skrive ut!!

    SvarSlett
  3. God Jul!! Er billigt glanspapir på rema ;) hihi:)

    SvarSlett
  4. Ikkje på e-bay altso. Fann forresten perler.:)

    SvarSlett
  5. Hehe! Eg handla andre staden enn på ebay eg og dao ;) Fann du slike perle du ville ha dao eller? Kest?

    SvarSlett
  6. I Sogndal. flaut å sei det, men på Skjeldestadn hadde dei. Trudde ikj dei hadde hobbyart noko andre plassa enn Fargehandelen ;)

    SvarSlett
  7. So flott dao! Ja, i Sogndal ha dei alt du treng ;)

    SvarSlett
  8. Er so heldig for tiden eg, Eg som ALDRI har hatt vinnerlykke :)

    SvarSlett
  9. Hihi, skjønner at det er planlegging av juleverksted her :)
    Veldig fint bilde du viser fra Jul med Ernst...veldig synd at vi ikke har rette kanalen å titte på :(
    Tusen takk for den fine kommentaren du har lagt igjen på bloggen min, veldig koselig å få sånne fine tilbakemeldinger!
    Klem fra Lise

    SvarSlett