søndag 21. november 2010

Litt kveldspyssel

Skulle igrunn ha juleverkstad med Anita i kveld,
men so kom det noko i vegen.
Derfor gjekk ho glipp av desse.


Te og cokkies :o)
Anita skulle endeleg få prøve koppane eg
fekk av ho til gebursdagen.
Me får ta det att seinare.


Tok å prøvde God Jul stempelet mitt.


Desse flaskene skal eg male på nytt,
med gesso.
Ha på blonder og stemple på nytt.
Etter ide av sjarmerende jul.


Rosene mine




Hadde ei lyslykt som dessverre
vart ødelagt.
Syntes mønsteret på glaset var so fint.
Derfor tek eg vare på dei, kanskje
eg får ein god idè om kva eg kan bruke dei til.


Kjøpte fine gavelapper på Nille.
Ellers so skal no Anita og eg lage våre eigne i år også.
Kjøpte tags når eg var på Panduro før helga.


Kementiner hører årstiden med


So det vart eit lite innlegg før eg reiser på tur.
No er eg ikkje tilbake før torsdag.

Ha ei fin veke da!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Nååååååååå, no angrar eg veldig :( Men det blir vel samme oppvartinga neste søndag????
    Fine bilder, gleda meg masse til juleverkstad♥

    Go tur og kosa dikka masse:) Og kanskje finn du noke me kan bruke til å lage julepynt?? hihi :)

    SvarSlett
  2. God Tur Nina! :)

    P.s: trur dei framleis har glanspapir til 10 kr på Rema ;) (til å lage julepynt,korger f,eks.)
    Neidao, berre tulla :) De er so flinke atte! :) Kanskje ein ide til glasskåret ditt kan ve å bruke det som stempel på tøystykker? (eg og ideane mine..hehe)

    SvarSlett
  3. eg gleda meg til å komme til NORADN og feire juuul! <3 håpa du kose deg på bissnisstur. love you. klem

    SvarSlett