søndag 28. november 2010

1. advent og litt bilder fra Riga

Årets adventstake er enkel og grei,
lilla lys med tørka lilla roser på eit lysfat.
Tala vart kjøpt på Mols.


Litt detaljar frå kjøkkenet.



julegardinene vart kjøpt på
KID i fjor.
Enkle og fine synes eg.


På flyplassen i Riga vart me henta med Limousine.
Det var stas......full jubel av alle 9 i baksetet.
Me spretta ikkje mindre enn 3 flasker Champagne
på den 30 min lange turen til hotellet


Siste dagen kom det snø, var ute å knipsa nokre bilder
før me reiste heim.


Resten av bilda har eg på eit anna fotoapparat.
Får sjå om eg får lagnt dei inn ein anna dag.


No luktar det deilig heimebakt,
skillingsbollar og "vanlige" bollar.
Eg vart nemleg tante att på onsdag til ein
 liten nydeleg gut.
So no har eg tenkt meg ut å kikke på.....
da tek eg med ferske bollar og nydeleg roser til
dei nybakte foreldra.

Ha ein fin 1.søndag i advent da :o)

So bloggast me.

3 kommentarer:

  1. god advent! eg gleda meg til å kome til juleheimen din- alltid so koselig :)

    SvarSlett
  2. Så koseleg du har det. Ønskjer deg ei fin adventstid.

    SvarSlett
  3. Ha visst ikkje fått med meg dette innlegget eg :)

    Fine bilder♥

    Må visst kjøpe meg sviblar på mega eg og, men kor i alle dagar skal eg ha 9 stk?? finn vel ein plass til dei ;) Det var jo kjempebillig:)

    SvarSlett