tirsdag 3. august 2010

Anita, loppisdronninga.



Trur Anita tykte litt synd i meg, sia eg ikkje fekk
være med på dei siste loppisane.


Derfor fekk eg ein trøstepremie av ho.
Ho er so snill som tenkjer på meg.


Koppehandduk, blonder og fine kakeformer.


Dei små søte lysa har eg kjøpt på Jysk.
Dei passa perfekt oppi, synes eg.


Bilda kjøpte eg sjølv for heile 22 kr til sammen.
Søte.
Det med blåklokker passa perfekt inn på terrassen min.
I det blå "hjørnet"



So det var dagens andre innlegg.

Flink av og til

Ha ein fin kveld!!

2 kommentarer:

  1. Ja eg tykte nok litt synd i deg;) Men so bra at du har funne lys som passar oppi:) slike må eg og ha!!
    Og bildene du kjøpte var superfine!!

    SvarSlett
  2. Hei♥
    KJEMPE fine ting da!
    Likte sååååå godt bilda!

    TUSEN TAKK for fine ord frå deg♥

    God tysdagskveld:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett