onsdag 25. august 2010

Kitchen.....

Norgesglas kan brukas til alt :)


Dei to bakerste er litt spesielle visst,
(dama på bruktbutikken sa iallefall det)
dei er smale oppe.
Sukkerskål fra IB Laursen


Saltkaret har eg hatt sia eg flytta for meg sjølv, og det er 16 år sia det.
Før det hadde oldemora mi det.




Zalo på oljeflaske
Stili synes eg, sjølv om grønfargen ikkje
passar inn på kjøkkenet mitt.


Ellers blir norgesglasa brukt til
t-lys, vanlige lys, sandkakeformer,
lysesttake, oppvaskmaskintab.,
drops og anna godis.
Dei kan som sagt brukast til alt


I dag har eg ein etterlengta fri-onsdag.
Skal igrunn ha fri kvar onsdag, men blir skjeldnare og skjeldnare.
Men er glad for at eg har ein jobb å gå til, er ikkje alle som har det.

Seinare i dag er det kioskdugnad, Sogndal møter Bryne.
 Håpar dei finn att forma til i kveld.
Hadde keeperen og ein anna spelar innom butikken
 i går,til Ruben's storbegeistring.

Heia Sogndal!!

Ha ein fin onsdag da!!

Klem fra Nina Kathrin

2 kommentarer:

  1. ELSKA norgesglas eg og :)
    Nyt fridagen din du;)

    SvarSlett
  2. Så stilig med alle glassene du viser. Slikt er fint å ha framme og i bruk. :) Har endel jeg også.

    Knottene var på kommoden da jeg kjøpte den, men man kan sikkert finne lignende.

    SvarSlett