lørdag 7. august 2010

Litt nytt....... & jentekveld

Har lenge ønska meg eit rundt kvitt bord.
Og på onsdag kjøpte eg dette.
Halv pris på Bohus :)

'




Også nokre koslege bilder fekk være med heim




Bildelista frå Indiska har endeleg komme på veggen.
Snart eit år har den venta på å komme opp.
Rammer fra Ikea


Soverommet vårt



I går kveld tok eg ba inn til kveldskos på terrassen.
Sånn heilt på sparket.
Rita, Anita og eg kosa oss med tacosalat og nachos.
Og Muscato




Kjøpte meg og 3 nye skåler fra IB Laursen på halv pris :)


Litt rømme må til.


Stilleben på terrassen
Det blå hjørnet.



Sånn, det var mange bilder på ein gang.

Da gjenstår det berre å ønske alle ei super helg.

Klem fra Nina Kathrin

1 kommentar:

  1. So flott bordet var dao:) Var so koseleg på terassen din atte, skulle hatt fleire sånne kveldar!!

    SvarSlett