onsdag 18. august 2010

Work, work, work



Beklager pausen, men eg har rett og slett ikkje hatt tid.
Har jobba 10 og 12 timars dagar i to veker no, so kroppen er liiiit mørbanka.
Nei, det var nok syting :)

Viser berre eit gammalt bilde, av ein rosebukett :)
Har ikkje noko nytt og vise.



Men ein dag, når eg får tid......skal de få sjå kor fint
det har blitt på rommet til Ronny.
Gamle garasjen, har blitt ny (for ein mnd sia ;)
Venter på eit bilde som han skal få av Anita :)
Da blir rommet heilt perfekt for ein 14 år gammal gutt.

Ha ein fin kveld da, so skal eg prøve å komme tilbake på laurdag
 for da har eg friiiiiiiiiiiiiiiiiii

See ya!!

2 kommentarer:

  1. Skikkeleg jobbejente du dao, er begynnt att eg og no ;)

    Bilde kjem snart, hadde heilt gløymt det!! :P

    SvarSlett
  2. Ojsann!Då vert det sjølvsagt ikkje mykje overskudd til blogging..Uff!Håper du får kvile deg ut nokre dagar..

    Ah!Eg likte sååååå godt den grøne svigerfarsbenken...Veeeeldig fin:)

    Tusen takk for fine ord frå deg♥

    Ønskar dge ei god helg:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett